Tuesday, August 25, 2009

KoLeJ

Hmm.. cmne nk cterw ek.. kesahnye bermula dari aku dpt kolej SMK yg best!! aku ngat dpt duk sne forever n ever.. tp xtaw lak aku 2 kolej pompuan..pas2 leyh lak aku dpt mem blik yg bek aty SANGAT!! hahaha.. bersyukur hbis r!! aku rse SMK best sbb ade dua katil jep!! aman glerw duk dlm 2.. (berdua2 duaan jep) hehehe.. lpas smingu aku dipkse ntuk kuar dr tmpat kesayanganku dan bermula lah aku pnye kisah hidup di kolej baru bernama SEMPANA RIAU a.k.a SR!! drpd SMK tngkat 1 aku ke SR tgkat 3 hari2 aku bersenam nek tange smpai da mls nk bersukan kt sni!! no blik aku lak 332B jemput2 la dtg ek xkesah mne2 jantina laki2 pompuan or tgah2!! hahahaha.. mse first r aku msuk blik aku... sumpah LAWA tungang langang.. kapet leyh wat men chess!! katil yg terabur.. tilam yg penuh peta.. and dinding2 yg penuh warkah dr senior buat aku rindukn SMK kalo la aku pgang lg kunci blik kt SMK 2.. 3 ary aku msih berdua duaan dgn dak blik aku nie!! dan akhirnye saat yg aku nanti2 kn iaitu kdatangan senior ke blik 332........... xsmenanye2 ary 2 pintu blik 332 dibuka dgn deras muncul la satu kelibat besar iaitu senior blik ku dgn lincah nye dia berkata "blik nie ade kosong x??" dr berdua jdla bertiga... smingu kemudian dtg seowg pegawai bomba.. dgn megahnye dia kte dia pn salah seowg umat drpd bilik 332.. so complete la sudah makhluk2 dlm bilik aku nie... bermacam ragam dan gaye.. dgn penuh keredhaan haty aku trime mereka seadanye.. the end..

No comments:

Post a Comment